ComplementGaming

UNDER CONSTRUCTION!

Number 1 MOBA game?

Kategori: Public

Eh, ja

Så var det där om att jag inte lirar HoN och därför är den här bloggen straight away värdelös och icke läsbar för dessa som spelar. Ni har inte tänkt på att det finns en chans att man prövar spelet? -sigh. Faktum är att jag faktiskt skall lira med några vänner som fick mig att pröva LoL, fniss. Så får vi se hur det kommer att gå. Yarr! Dock har jag prövat spelet innan och var inte sådär sjukt förtjust i just spelkänslan, men vem vet, jag kanske ändrar mig efter några matcher!

Vilket är nummer 1 moba game enligt er? Varför?

PS. Jag är hungrig och klagar över det. Deal with it. BRB skattjakt i kylen/frysen.

Förklaring för de lata!

MOBA = Multi-player online battle arena
HoN = Heroes of Newearth
LoL = League of Legends
Yarr! = Pröva att uttala det, låter du som något annat än en pirat så är det fel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    YARR ME HEARTIES!

    2011-04-27 | 18:39:45
  • DotAboii säger:

    förstår att du inte fick den riktiga spelkänslan i HoN när det inte finns ngn...



    DotA all the way!

    2011-04-28 | 01:36:55

Kommentera inlägget här: