ComplementGaming

UNDER CONSTRUCTION!

I can creep denyyy!

Kategori: Public

Oyo

Jag vet att ni bara längtat efter ännu ett dagligt inlägg från mig.
Laddade ner HoN igår och skaffade ett trialkonto. Eftersom att jag prövat några practice games innan så var det inte ALLDELES för nytt. Men vet ni vad det roligaste var? Att öva sig att creep denya ordentligt!
Nej men helt seriöst så var mappen en hel del "rörigare" mot vad man är van vid. Mer detaljerat och grejer här och där. När jag senare körde en LoL-match så var bland det första jag sade: Det känns som att man klippt gräset här! (och ni som spelat både HoN och LoL förstår nog vad jag babblar om). I överlag var det roligt att spela och team work var nyckelordet. Dock så var jag inte fullt förtjust i de supports som jag lirade, det var nog deras skills som inte var lika attraktiva för mig. Jag vill ju kunna heala och inte ha den som en passiv aura. Ophelia var rolig dock, jag kunde ta två mobs inne i jungeln och spela som. Det ni!

Jag kände mig som en riktig noob vilket är lite härligt ändå. Man får den där känslan av att vilja lära sig och bli bättre!

"HUR KAN JAG CREEP DENYA?!?! O___O"
"A!"
"Var det inte Alt? o,Ô"
"Nej... A"


Kommentarer

  • Nurgle säger:

    Du måste ju dela med dig av ditt nick också förstår du väl. :D Haha.



    Hoppas du fortsätter spela och kommer n i det ordentligt. ^^



    /Nurgle

    2011-05-01 | 17:35:26
    Bloggadress: http://nurgleprobe.wordpress.com/
  • Victor V säger:

    JOBBA OCH SLIT SÅ BLIRE RESULTAT!!!

    2011-05-02 | 22:07:00
    Bloggadress: http://tuftec00lingenvvb.wordpress.com
  • Ädel säger:

    Kanske välja en lättare hero nästa gång? ^^ Inte för att jag tror att du saknar skills, men det är trots allt den svåraste heron i spelet att bemästra :) Enligt HoNs forum "Skill level 10/5" ^^

    2011-05-03 | 02:10:51

Kommentera inlägget här: